Why not increase the awareness of the value of
Japanese Manufacturers?

Great technologies or services will never be applied without getting noticed first.

We believe that the Internet is a platform not only for BtoB companies to promote their brands unlimitedly,
but also to deliver innovative services never provided before.

We support all forms of digital development required by BtoB companies.
For expample, corporate websites, online transactions, intranets, dealership support systems,
and business applications.
We take a multidisciplinary approach in PR, marketing, sales, and IT systems.

SERVICES

INTRIX Services Specialized for BtoB Digital Communication

Communication methods are diversifying, and the area of digital utilization in BtoB companies continues to expand.
At INTRIX, our experts in various fields provide comprehensive support for all digital applications to maximize the potential value of our customers. We offer a variety of services to solve customers' issues from a holistic viewpoint.

CASE STUDIES

Supporting Digital Communication for BtoB Companies in Various Industries

Even one digital application applied in different BtoB companies is still not the same.
With our track record and know-how cultivated through support for numerous large corporations, we propose the best method to utilize digital communication to meet the needs of a wide range of industries and business categories.

OUR CLIENTS

  • コニカミノルタ株式会社
  • 株式会社島津製作所
  • ダイキン工業株式会社
  • 株式会社ニコン
  • 株式会社日立製作所
  • 富士電機株式会社
  • ミネベアミツミ株式会社
  • キヤノンマーケティングジャパン株式会社
  • 株式会社クボタ
  • 住友重機械建機クレーン株式会社
  • 株式会社オカムラ
  • 株式会社インテージ
  • AGC株式会社
  • 浜松ホトニクス株式会社
  • 日東電工株式会社
  • グローリー株式会社
  • 日本製薬株式会社
  • ジオマテック株式会社
  • 株式会社商船三井
  • 株式会社リコー
  • 株式会社ミツトヨ
  • アネスト岩田株式会社
コニカミノルタ株式会社
株式会社島津製作所
ダイキン工業株式会社
株式会社ニコン
株式会社日立製作所
富士電機株式会社
ミネベアミツミ株式会社
キヤノンマーケティングジャパン株式会社
株式会社クボタ
住友重機械建機クレーン株式会社
株式会社オカムラ
株式会社インテージ
AGC株式会社
浜松ホトニクス株式会社
日東電工株式会社
グローリー株式会社
日本製薬株式会社
ジオマテック株式会社
株式会社商船三井
株式会社リコー
株式会社ミツトヨ
アネスト岩田株式会社

About INTRIX

INTRIX has specialized in supporting BtoB digital utilization since its founding in 2009.
Even as trends in the use of digital technology change, INTRIX's underlying belief remains unchanged: "We desire to convey the value of Japanese BtoB companies, including those in the manufacturing industry, to the rest of the world.